2020. augusztus 3., hétfő

16 megjegyzés:

  1. Szia azt szeretném kérdezni hogy mikor fogod elkezdeni fordítani?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos közbejött valami és csúszik a fordítás.

    VálaszTörlés
  3. Elhárultak már a problémák? Számíthatunk az idén feliratokra? A 2017-es sorozatok közül ez az egy van már csak amit meg szeretnék nézni, a többit vagy láttam már vagy nem érdekelt. Utólag BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az egészségügyi problémáim elhúzódtak, ma jöttem haza a kórházból. 2-3 hónapot még biztos várni kell.

      Törlés
    2. Csak nyugodtan gyógyulgassál, mi megvárunk. Jó egészséget kívánok Neked.

      Törlés
  4. Ez engem is érdekelne körülbelül mikor várható a fordítás?

    VálaszTörlés
  5. Kérhetünk egy "bejelentkezést"? Hogy vagy és mik a terveid? Remélhetjük a sorozat fordítását, vagy nem érzed úgy magad hogy belevágj. Köszi ha válaszolsz.

    VálaszTörlés
  6. Sajnos újra kórházba kerültem, tegnap jöttem haza. Kb. egy hónap múlva elkezdem.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Kimera! Nagyon köszönöm a fordítás befejezését, remélem, hogy egészséges vagy és a későbbiekben is fordítasz még.
    Boldog újévet kívánok, üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!
      Nagyon szívesen! Szerencsére jól vagyok és van 2 tervezett projektem. Hamarosan elkezdem.

      Törlés
  8. Kedves Kimera!
    Köszönöm szépen a sorozatot! külön köszönet az online lehetőségért!

    VálaszTörlés
  9. Jaj de jó, h rád találtam❣
    Köszi a fordításokat!

    VálaszTörlés